Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 22, 2011

everyday i LOVE u


memperkenalkan....jeng2...jeng2...jengggggggggggggggggggggg...
bakal suami aka en tunang....
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


eh cilap...cilap.....cmne gambo mamat ni lak yg kuar...hik3..
sory yer yg ;p

blk semula....blk semula...

memperkenalkan my beloved fiance to the world(gediknyer ko ;p)

En Sarin Nizam b Md Zain

yg memegang watak en tunang dalam blog ni

taraaaaaaaaaaaa

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa






I don't know but I believe
That some things are meant to be
And that you'll make a better me
Everyday I love you
I never thought that dreams came true
But you showed me that they do
You know that I learn somethng new
Everyday I love you

No comments:

Post a Comment