Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 22, 2011

bakul oh bakul~~


disebabkan xleh tdo apa kata seluruh pagi ni aku ceritakan tentang majlis pertunangkan aku dengan en tunang..he3...sebenarnya bkn nk cte ttng mjlis 2 tp nk cte ak sendiri wat hantaran2 2 smu...keh2...bngga sekejap...walaupun xcantik dan mewah tp aku puas hati lah...sebagai seorg yg xde pengalaman mengubah..tgn kaku bak kayu, kira ok lah kan berjaya mengubah 17hantaran...what 17 hantaran!!!ki3...sebenarnye ak bt 7 jer..yg lain sedare2 ngan jiran2 yg bg...tp nk wat yg 7 nih pun ak amik masa dekat 2bln kot...hu3...smp skit lah pingang mengam menda alah 2...kt bwh ni ak tunjuk perjalanan mengubah bakul2 hantaran tunang aku menjadi bakul yg cantik sgt ~tangan didada mata keatas~


bahan2nyer yer cik2 sekalian...
bakul : rm 7.90 satu
reben manik2 : rm 8.00 semeter
kertas kilat : rm1.50 sekeping
kain net : bpe posen ek...lupa dh
reben plastik kecik*xtaw nme de : rm 0.50 semeter
bunga :rm4.90 sejambak


proses mengam benda ni di sekeliling bakul..lenguh tgn..

pas gam2 manik2...gam bunga2 lak...pas2 buh kain net dalam de diikuti kain bling2 2..he3

ni lah hasilnyerr...puas hati...nnt kwen rse nk tempah jer sbb xlarat nk godek2 menda ni lg...kui3

notakaki:manik juntai2 2 bg aku mahal lah...ble g nagoya tgk deorg jual rm3 semeter...wlaupun xcntik kilat2 tp bg ak oker jer nk hias bakul...tp terlambat jumpa yg 2...hu3...

2 comments:

  1. buat sendiri lg jimat n puas hati..nida time tunang ari tu buat sendri gk...27 bekas..huhu..tp wat simple je..kawen nanti wat sendiri gak,tapi nasib bek 9 je..huhu

    ReplyDelete
  2. tuuu diaaa sampai 27 bekas..mmg lenguh2 lah pnggang nida yer...he3..
    wani rse2 cm nk bt sndri gak kwen t...tp ade gak rse2 nk tempah jer..
    tgk lah mne yg ok kan nnt =)

    ReplyDelete