Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 23, 2011

rakaman perbualan antara en tunang dan en s

td suh gak en tunang kol cameraman ms tunang hari 2...

di bawah dialog antara en tunang dgn en s

en t : salam en s..

en s : wsalam..

en t : en s, ble sy blh dpt gmbo tunang sy?

en s : ni siapa ek?

en t : ni sarin tunang wani yg mjlisnyer di ipoh 2..

en s : oooo...

en t: ble yer sy blh dpt gmbo 2?

en s : maaf yer en sarin, turn en sarin blm smpai lg..
(ko igt turn nk g jumpa dokter ker en s oiii!!)

en t : tp en s jnji hr tu sebulan jer kan?ni dh 2bln lbh..

en s : yer tp sy ramai lg costumer lain..

en t : ermmm..klu mcm 2 ble gmbo sy blh dpt?(mood en tunang dh berubah)

en s : ble dh siap sy kol yer..

en t : so rse agak2 lah yer ble leh siap??

en s : 2 sy xleh jnji lah..
(amboiiii ko!!!xleh jnji lak...dl ms nk deal laju semacam jer)

en t : xpelah lau mcm 2...lau xleh siapkan en s pulangkn balik duit kami..gambo 2 en s print pas2 simpan wat kenangan..assalamualaikum....


hambikkk kooo...kne sedassss ngan en tunang...2 lah org bg amanah xmo buat elok2..kta percayakan dia tp dia wat sambil lewa jer...nmpk sgt kan dia xsentuh apa lagi pun untuk album tunang kami...hu3..aku pun dh mula nk redha lah ni wlupun dalam hati masih berharap ada sinar untuk album tunang kami siap sblm nikah nnt..kekekeehh...sinar gituuuu...
kepada en s cubalah menjalankan amanah dan tanggungjawab yg diberikan..en s cari rezeki dgn cara 2...dapat duit hasil daripada keje 2...mcm mne en s bg isteri dan anak2 en s mkn...kesian kt deorg...pikir2 lah yer en s dan selamat beramal..

notakaki : mcm lah en s ni baca blog ak..kehkeh...xpela sekadar berkongsi pengalaman pahit ini dengan b2b yg lain...

6 comments:

  1. wuhuhu~ melampaunye org mcm tu....
    sekeh jek...hehe...

    ReplyDelete
  2. ikut ati mmg nk sekeh jer laju2...bg de wat kje cpt ckit...hek3....

    ReplyDelete
  3. hmm... ni la kadang kadang orang kita..

    ReplyDelete
  4. awk jgn takut nak publish name photographer tu sb bole bg peringatan kat b2b lain..kawan sy pun ade yg kene tipu juga tp gmbar kawin..lagi la kesian..

    ReplyDelete
  5. uishhh...gmbr kwen lagi lah mahal kan...ksian2....sdh kan ble org yg kta amanahkan x jalankan tugas dhn baik...ksian pulak nk publish nama de...bg lah masa lg...hu3...

    ReplyDelete