Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 21, 2011

kerahan tenaga

cam kejam jer kan tajuk ak ni....
mmg kejam pun...kehkeh...
kejam terhadap tunang sendiri...
ni smu pasal kad kawen lah..
ak suh en tunang lukis pelan umah dia..
skali dia lukis cam cntik kan..
so ak suh lah dia lukis skli pelan umah ak..
dia bukan igt sgt pun jalan2 kt umah ak...
nk gne kad kwen jiran2, rsenyer klu ak bukan org ipoh mau sesat...
xpaham sgt..
so memandangkan en tunang berkali2 masuk bakul dan angkat sendiri...keh2...
mengatakan diri beliau pernah menjalani kursus2 dalam melukis pelan ni,
jd ak tanpa segan silu serta secara paksaan dan ugutan meminta beliau melukis pelan umah ak walaupun ak taw en tunang xigt sgt pun jalan2 kt umah ak...kehkeh...

namun demikian..
cubaan pertama en tunang gagal..
bukan setakat dapat gagal dr ak malahan bebelan yg tidak berbelah bagi btnyer...ha3...
kejam x???xkejam lg 2 ;p
ak pun mintak en tunang lukis lain...kehkeh...jahat ko...
padahal ko lah yg ptt lukis cik wani...ko lg taw pelan umah ko..huk3...
mula2 en tunang memberi beberapa alasan seperti tiada kertas...
amboii alasan!!!
sekeh gak karang...
walaupun alasanyer logik sbb skrg en tunang kne duk kt mlka ada training n game bola..
so xkan main bola nk bwk kertas, pen n pembaris...
ahhhhh!!!xkiraaaa...kne lukis jgk..
p beli kertas, pen n pembaris sekarang!!!
kejam x..kejam x???kejam kan...hu3...
tetb ak jd cm hitler lak...hua3...
jd dgn segan silu nyer en tunang menanyakan kpd kwn2nyer spe yg bwk pembaris...
sian en tunang kne perli...hu2..
kertas pun en tunang recycle gne blkg borang apa ntah...hu3
(ak tulis ni sambil nanges2 terharu nihhh ;p)

ni ler hasil lukisan seni halus en tunang...


hasil lukisan (i)

hasil lukisan (ii)

hasil yg kedua ni ak berpuas hati dan ak telah berjaya mengemailkan nyer pd si pembuat kad kawen ak...
dh en membuat kad 2 memuji hasil lukisan tersebut....
dan ak terbangga seketika kerana en itu berfikiran ak yg melukiskannyer...hahahahaaaa...
tetapi ak juga ragu2 akan kenyataan en tersebut kerana ak rse mcm ada unsur2 perli di situ....
huhhh!!!!
xpelah yg penting dh settle bab kad..
tnggu deorg draf than email blk n aku tgk mne yg xbtl pas2 lam ms 2 mggu pd 2 dptlah kad kwen ak n en tunang...

ok pnjg bebenor yg ak tulis namun sebenaryer tujuan ak tulis entri ini untuk menunjukkan dan meluahkan perasaan sayang dan berterima kasih kepada en tunang kerana sanggup melukis pelan (cehhhhh cam korban beso jer kan...hehe)
beso lah bg ak...bermakna...
wlupun sibuk trainin bola..
ngan kaki bengkak terkehel...
en tunang sanggup memegang pen dan pembaris untuk melukis pelan2 bg kad kami...
wahhh...
kamoooo msti sgt comellll kan ms melukis 2...kehkeh...
terima kasin en tunang...
sgt2 menghargainyer...
lain kali tolong wat assgment i pulak yer...keh2...

yg ikhlas menyintaimu

~~lOve u en tunang~~



2 comments:

  1. bleh tahan ape tunang u lukis..hehe..ok la tu..selalunye orang lelaki malas nak lukis2 ni...:P

    ReplyDelete