Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 4, 2011

ini fakta..bukan auta..

waaaaaaaaaaaaaaaaa...comelllllnyer kamooooo!!!
xpenah tgk jejaka secomellll kamu lah...
nk signnnnn!!ha3..
sila jgn muntah pink atas laptop anda..peace!!

mlm ni xleh tdo lah pulak...
myb sbb siang td ak dh hentam tdo 4jam dengan jayanyer..
ak qada blk sbb smlm tdo xlena..ha3..
en tunang lama dh menidokan drinyer...
sunyi jer hp ak ;(

mlm ni ak nk kongsi fakta sains ngan korang smu..
amik pen ngan kertas cpt!!!
ha3..
acah jer...
ak juz nk gtaw somenting fakta bukan auta ttg kami berdua =)

yg pertama :

slama ak kwn ngan en tunang kan..
leh kira ngan jari jer bpe kali ak mtk nk tdo dl..
yg lain setiap mlm dia yg akan berdengkur dl..keh3
en tunang kul 11 pun dia dh ni no ni no dh..
jarang kan jumpa llki tdo awai..
lau abg2 ak hentam kul 2 kot br tdo..


yg kedua :

rs cm rindu lak en tunang...ececeeeee...
malu lak ak nk tulis post gedik2 ni...ha2
last ak jumpa en tunang 14.6.11
lama wooooooooo ktaorg xjumpa dh..
2 last kot kami jumpa sblm jd asben n wife..
along ak xbg jumpa dh pun..
korang percaya x lau ak kata ak juz jumpa en tunang sebanyak 8 kali jer selama ni...
percaya x??
silalah percaya...
mmg kami hanya jumpa baru 8kali jer...
myb kali yg ke9 ni adalah masa kami akad nikah nnt...
tercapai jugak kot niat en tunang nk kami berjumpa less than 10x...

nk taw knp kami jarang jumpa :

1- kami jauh...en tunang selatan, ak utara
2-mak kami xbg...baik x kami..keh2..
3-ct xsama..ble en tunang ct ak ade clas..ble ak ct en tunang kje..


p/s : less see more love..ha3..hentam jer lah ;p


5 comments:

  1. wah,bgusnye...
    8 kali je jumpe?
    xpe...
    nnti dah jd suami isteri,hr2 leh jumpe
    hehehe

    ReplyDelete
  2. silap..td en tunang betulkan br jumpa 5x sebenarnyer...keh2...
    cmne leh silap ni...
    nnt pas kwen pun still duk jauh2 sbb wani blaja gi...hu3 ;(

    ReplyDelete
  3. Hai, assalamualaikum, jom join contestkami, nanti boleh menang tajaan kek kahwin dua-tiga tingkat, free je, senang pulak tu nak join, bolehbaca lebih lanjut di hehe http://cakebyanna.blogspot.com/2011/06/my-best-cake-moments-contest.html

    Jom la jom la...hehe :)

    ReplyDelete
  4. caiyok caiyok! kurang jumpe bertambah cinta..ehehh

    ReplyDelete
  5. najah : nak2 kek free..keh3..
    bahirah : 2 lahh...less see more love...kih3

    ReplyDelete