Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, August 7, 2011

bilik pengantin

mak ak sllu tnya nnt blk pengantin rupe mcm mne??
ssh utk ak jawab sbb ak pun xtgk lg..
cmne nk tgk sbb blk 2 pun xhias lg..
keh3...

mak bising2 sbb ak xmo amik pakej bilik pengantin...
ak rse membazir lah amik..
sbb setakat buh2 kain gitu dh rm400...
hu3...
membaziorrrr!!

baik ak hias sndri..
pas2 brg2 nyer leh ak bwk blk umah ak nnt...
he3...
angkuttttt...jgn x angkuttttt...
keh3...




ni blk yg akan digunakan sbg blk pengantin ak nnt...
tgkkkkkkk!!!
dh mcm blk pengantin kan..kan..
kah3...
mak ak mmg mcm 2...
dia akan guna cadar cantik2 tuk blk ni...
klu xnk ubah apa2 pun blh dh pkai nii...
keh2...
cadar ni dh berusia 3thn dh...
tp msh cntk..
mak ak tempah cadar ni...






hadiah kwen abg ak ari2 pun deorg x angkut lg..
kang ak sapu kang smu 2..
keh3....







banting deorg masih tersergam indah di blk ni...
he3...
dah pregnant pun akak ipar aku ni..
alhamdullillah...



so utk memudahkan mak ak pham..
ak pun lukis ler...
blk kg ni ak nk tunjuk kat mak ak pelan ni...
agak2 mak ak setuju x???
hu3...


abaikan hasil lukisan ini..
yg penting kedudukan nyer utk memudahkan mak ak pham..
al maklum lah tgn x berseni...
pegang pembaris pun garis masih bengkok ;p


tetb ak rse meriah semacam jer blk ni...
nmpk cam tadika lak blk tu...
hu3...
xpela...
kta tgk aje ler hasilnyer nnt..
@_@

3 comments: