Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, August 22, 2011

borang nikah: soalan?

kwn2 smu...
nk tanya satu soklan boleh???
klu kwn2 blh jawab sy hadiahkan sekuntum senyuman yg bakal mencairkan coklat cadbury...
keh3...

okey straight to the point..

nk tnya pd smu terutama pd b2b perak..
lau kita dh anta borng nikah kat tok kadi kira dh sattle ke smu 2??

sbb ak xgi pun pej agama sbb tok kadi suh bg borng kat dia n duit 5hengget...
ak ditinggalkan terkontang kanting tanpa sebarang jawapan...
sengsara hatiku memikirkannya..he3..

so ak ulang blk soklanyer...
adakah ak nyer borang kawen dh settle?

sekian itu sahaja...
mekaseh pada yg sudi membantu...

ada ubi ada batas...
ada lori ada bas...
ada hari akan ku balas =)

LOL

3 comments:

  1. hani pun nak tau jgak psl prosedur borang nikah..

    ReplyDelete
  2. macam saye pun xpegi pjbt agama..ayh sye antar borang kat tok kadi..bg duit ..lepas tu tok kadi 2 gi hntar sndiri...ayh sy ckp kire dah selesai lah mcm 2..cume kite kene tanya balek ngn tok kadi 2 borang kite mcm mane da setel ke belum...

    ups..btw..saye pun b2b gak..from selangor...hehe...:D

    ReplyDelete
  3. hani : klu ikut pengalaman wani prosedur pompuan belah perak lah kan..mula2 kne amik borang kat pej agama..kne bayo singgit..pas2 g jumpa tok kadi booked tarikh..sambil tunggu borng llki siap, wani gi amik borng permastautin n akuan bujang kat pengerusi masjid..pas2 ble dpt borng llki anta trus ke tok kadi...

    aeen : hai aeen...tq for the sharing...2 lah tnya kwn2 yg dh berpengalaman deorg kta kira cm dh sattle lah..cuma kne kompemkan lain dr tok kadi...tkt tok kadi lupa..kang xkwen kang...keh3 =)

    ReplyDelete