Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, December 30, 2011

2011..Tahun Kebahagiaan

alhamdullillah...
tahun 2011 hampir melabuhkan tirainya..
alhamdullillah tahun 2011 ni byk memberikan kenangan2 manis bt dri ak..
jom imbas perjalanan 2011 yang membawa 1001 kenangan

17.02.2011
pertama kali jumpa dgn en suami




18.02.2011
pertama kali keluar dating ngan en suami
pergi ble cincin risik dan tunang sama2




19.02.2011
majlis merisik dr pihak keluarga en suami
(korang tengok jarak tarikh 3 diatas..percaya x??hehe)




19.03.2011
majlis bertunang
hantaran ringkas2 jer..
smu makanan...
xde barang2 pun..



17.09.2011
nikah
alhamdullillah sah menjadi isteri en suami



18.9.2011
majlis kahwin di ipoh



22.09.2011
honeymoon di pulau langkawi


01.10.2011
majlis bertandang di pahang



12.10.2011
disahkan hamil 4minggu


16.11.2011
tamat hidup sebagai seorang pelajar di IPG setelah 5thn setengah belajar


05.12.2011
honeymoon lagi di cameron haighland



15.12.2011
temuduga suruhanjaya perkhidmatan pelajaran utk jawatan pegawai perkhidmatan pendidikan DG41

alhamdullillah..
moga tahun 2012 juga membawa sinar kebahagiaan bt dri ak dan keluarga..

insyaallah tahun depan dh mula bekerja...

insyaAllah tahun depan akan menjadi seorang mama...


semoga ak dan keluarga hidup di dalam keberkatan dan limpah kurnia dari_Nya..
amin..
amin..
amin..






7 comments:

  1. bestnye 2kali honeymoon, hihihi :D

    amin..amin..amin ;)

    ReplyDelete
  2. wow..mmg incredible..tarikh atas tu dekat2 gile..:)..bagus2..kina dah link sazurin..:) (betul ke panggil sazurin?)

    ReplyDelete
  3. banyak memori indah sepanjang 2011 :) semoga thn 2012 ni pun baaanyak lagi yang indah2 utk anda berdua. jaga diri baik2 tau :)

    ReplyDelete
  4. tahniah yer...rezeki baby tu..=)

    ReplyDelete
  5. suria : sonok2..gpun cameron dekat jer ngan umah..he3..

    kina : he3..dekat2 kan...cte ngan org pun org pelik..he3..ok jer panggil gitu =)

    amal : insyaAllah..maseh amal =)

    gadis : tenkiu gadis =)

    ReplyDelete
  6. bestnya 2011 awK.
    moga 2012 mjadi lebih best..!!

    ReplyDelete
  7. wah~ tak sangka cepat jer perkenalan terus merisik:)
    jodoh korang kan:)

    ReplyDelete