Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 21, 2012

kecewa

minggu ni agak kecewa..
kecewa dgn pentadbiran ppd dan sekolah..
hu3..

ppd xmo sign kew 8 so gaji xleh proceed..
sbbnye kitaorg nyer surat spp bwh sistem sbpa..
so dh 3bulan xdpt gaji..
nk tunggu surat baru myb lagi 2 bulan..
gulp!!
skrg ni harap gaji laki jer..
nk soping brg bby pun tersekat..
nyampes taw!!
ppd lain ok jer..
deorg sign..
xadil2..
pikirle..
kita kje..
bukan dtg melenggang jer ke sekolah ni..
kereta kne isi ngan minyak bukan ngan air...
ermmm!!


ni satu hal lagi..
kerani sekolah blh pulak terpos surat lantikan aku..
adoiii..
kak dh nk pencen pun blh bt mcm 2 ker?
hari tu sy mintak surat tu xmo bg..
konon nk pegang dl takut ada apa2 hal..
skrg sape yg susah??
saya jgk..
mls nk fikir lbh2..
kang jd susah hati..
klu mama susah hati ingat bby lam perut blh bersenang2 hati ke hah?!

so mama kne rileks...
kta prabih dl duit papa baby..
gaji mama kita peram dulu...
mungkin bby dh kuar leh ikut mama gi bank nnt kuar duit sama2..
ermmmmmmmm...

lagi satu..
ada rakan sekerja kaki buli..
ewwwwwwwwww...
xske nyer i..
bt lah kje ko 2..
jgn arah2 org..
uwekkkkkkk ;p

6 comments:

  1. huhuu....banyak2 bsabar yeh...dugaan semuanye tu...xpe..smntara waktu husband leh support lg kn....terok btol la pdtbiran mcm tu..huh..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah.. sbr jelah.. Macam2 dugaan M2B ni.. Duit tu kira simpananlah, baby kuar, duit pun kuar, blhlh shopping brg baby lg.

    ReplyDelete
  3. ayooooo 5bulan x bergaji... huru-hara idup woooo

    ReplyDelete
  4. bese la cikgu lama memg suka buli cikgu2 baru,kte dulu pun mcm 2 gak,siap bawak keje balik umah,padahal keje jadi cikgu ganti je...manyampah tau!;p

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. sabor je lah.huhu.nnti bila dpt gaji gedebuk banyak.boleh shopping puas2.hihi.tu la.kdg2 geram ngan kerani yg lama2 x reti wat keje.sian awk boleh plk kerani tu wat gitu

      Delete