Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 22, 2012

set tilam kekabu baby





aduhaiii..
nk ble tilam baby pun berminggu2 aku pikir..
aku telek..
aku tenung...
mengalahkan nk cari cadar kawen aku dl..
haha...

mula igt nk ble set comforter jer..
sbb mudah bawak ke hulu ke hilir..
tp ble pikir2 ksian pulak anak aku tdo beralaskan menda nipis..
bincang ngan en suami...
gaduh2..
manja2..
ha2...
ktaorg pun setuju utk beli set kekabu tuk baby kami..
yeaaaaaaa...
mama suka gitu...
nanti mama bagi upah kat papa yer..
haha...
lagipun tilam ni leh guna untuk anak kedua, ketiga, keempat, kelima, keenam dan..
ayoooo banyaknyer....
he3..

jadi nk beli yg terbaik kne lah usha2..
survey2 ye dokk..
byk blog n fb ak survey..
smu 2 aku dpt dr kwn2 blog yg bagi link..
maseh yer kwn2...

antara yg aku telek dan tenung :










yg best kat sni leh wat organizer beg menggunakan fabrik yg sama dengan tilam bby...
menarik kan..
organizer bag ni rm70



sweet kan...
suke2!!






comel kan...
tp ak nk warna yg dua2 gander leh pakai...
set quilt ni rm110
klu nk tempah newborn pillow pun blh..
rm23..





yg ni dia xde tilam kekabu..
tp ada tilam fiber...
corak dia sgt menarik...
corak2nye timbul...
mesti anak2 suka kan...























yang ni pun aku minat jugak..
sbb kat tilam tu dia akan jahit garis2.









nampak x garis2 tu..
tu yg wat aku jatuh hati tu..








kat sni siap leh request nk barut..
ada mcm2 fabrik blh pilih..














yang kat sni lah yang paling menarik hati aku..
berwarna warni..
terang mata anak aku nnt ble tdo atas kekabu ni...
mama ngan papa baby pun boleh tumpang tdo skli..
he3..

nmpak kan kegebuan tilam ni..
geram aku tgk..
nk geget2 rasa..
he3...











mula2 ak booked yg ni..
pas2 kuar yg design baru trus ak cop yg baru tu pulak..
xmo yg ni...
he3...


pas pikir2..
pas tgk 2,3,4,5,6,7,8 dan puluh2 kali lagi..
aku membuat keputusan sendiri tanpa berbincang dengan en suami..
sbb beliau sibuk..
benda ni kne cop cepat..
kang lau nk tunggu en suami alamatnya xdapatlah aku eh anak aku tdo atas tilam empuk ni...

aku pilih yg ini...
cantik kan??
comel kan??
cakap jugakkkkkk cantik dan comel...
klu x nanti baby ak majukk..
he3..
tgkkkkkkkk baby dh tendang2 perut ak..
cool baby cool...
nnt tillam baby sampai lah...









konon2 sambil baby tido baby leh lah baca abc kat tilam ni..
cepat pandai anak mama nanti..
he3...

harga satu set ni rm230 + rm15 utk pos..
1 tilam
1 bantal newborn
2 biji bantal
2 biji bantal peluk

klu nk request comforter dr fabrik yg sama pun blh..


xsabar nk dapat...
semoga rupanya indah seindah khabarnya...
nyenyaklah baby mama tdo nnt...
ske lah teww baby..





13 comments:

  1. comell.nnti baby cepat pandai baca,.hihi.warn dia menarik hati:)

    ReplyDelete
  2. Survey tilam kekabu baby ni mmg rambang mata kan? Aaakkkkkk! I punye corak sebijik mcm dlm 1st pic tu. Terang gile kaler die ok.

    ReplyDelete
  3. Wah.bnyknya. Naik pening. Semua cantik2..

    ReplyDelete
  4. ai DIY je tilam kekabu ai nnt...jahit sendirik =)

    ReplyDelete
  5. littledje tu mmg semua cantik2...

    niat pun mcm nk beli kat situ jek...hihih

    ReplyDelete
  6. semua pon chantek...

    adoyai.... set tilam anak sulung ada g, terasa nak beli baru lak utk anak no 2 ni hu3

    ReplyDelete
  7. waaaa....semuanya cantik...n comel2...geram lak tgk....huhu...kite pn baru pikir nak beli..tp mak mentua da offer nak sponsor set tilam baby...legaaa sikit laaa.hehehe..

    ReplyDelete
  8. meamng cantik2...!! kalau ar tak de lagi..memang dah rembat dah..:)

    ReplyDelete
  9. reyna : warna dia mengancam kan..kih3...

    elly : bulat mata tgk tilam dia nnt..he3..

    hana : 2 lahhh..mengalahkan nk cari brg kwen kta kan..he3..

    hunny : wahh syioklah pndai wat sndri..klu wani bt kang jd sofa pulak..kih3..

    gadis : ble jgn xble =)

    lia : lau dh ada tilam..ble sarung nyer aje pun ok..

    aeen : lagi syiokkk mak mentua sponser....freeeeeeee!!he3..

    aty : alaaa ble lah lagu 1..kui3..

    ReplyDelete
  10. salam sis....
    jika saya nk order tilam dgn sarung tilam je boleh tak....

    ReplyDelete
  11. Salam..

    Blog yg menarik..Nk tumpang promo blog ye..

    http://homesweetbedroom.blogspot.com/

    Tq.^_^

    ReplyDelete
  12. salam saya berminat nak beli boleh whatsapp sy 012-2550062

    ReplyDelete
  13. salam saya berminat nak beli boleh whatsapp sy 012-2550062

    ReplyDelete