Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 4, 2012

yeaaaa...dah dapat tilam baby

alhamdullillah..
penantian selama 9hari berbaloi-baloi...
tiap-tiap hari aku tunggu posmen depan rumah...
kalau posmen tak berhenti aku kejor beliau laju2..
keh3..

sebenarnya kawan en suami tolong ambilkan..
masuk-masuk jer kem jer terus kwn en suami tu tahan aku..
tanya beli apa benda besar sgt ni..
aku cakap tilam baby..
dia jawab awalnya beli..
awal ker??
kompius aku..
tak kan esok nak beranak baru nak beli..
he2...



dapat2 kotak dah koyak..
tikus mana gigit ni..
nasib baik barang ok....
eh2 kaler dah lebih kurang sama dengan lapik kaki rumah aku..
haha...





sampai jer kat parking keta semangat ko aku bawak naik kotak tu sampai tingkat 3..
dengan 2 beg kat tangan kanan...
kotak angkut guna tangan kiri..
dengan perut boboiyot lagi..
lau orang lain tgk mesti geleng-geleng kepala tanya siapalah laki pompuan ni..
haha...



gagah aku panjat tangga satu..
dalam hati risau jugak tersembam ke depan..
tapi sebab tak sabor punya pasal..
aku hangkut jugak kotak tu...





rakus jer aku koyak-koyak kotak yang sedia koyak tu...
wahh puas hati...
warna menarik..
kekabu tebal...
puas hati lah senang cite..
tak sabor nak tido atas tu...
eh2...
silap...
tak sabo nak bagi baby tido atas tilam ni..



papa dah pesan siap-siap..
"sayang jangan tidur atas tilam tu pulak yer...tu baby punya"
he3..
baik bos!!

18 comments:

  1. wahhh bestnyerrr...

    ni mesti beli kat little dje kan...

    cantik laaa...=)

    ReplyDelete
  2. comelnya.. beli kat mane dear? how much?

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli on9 jer..kat sni http://www.facebook.com/littledje
      set tilam rm230+postage rm15..

      Delete
  3. Replies
    1. empuk jer kan..rse mama nyer pulak nk tdo..he3..

      Delete
  4. canteknye tilam tu.....suke tgk corak dy..ade ABC....comel...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sambil baby baring sambil baby baca abc..he3...

      Delete
  5. Seriously sgt cntik and tebal. Sure baby selesa sgt2 ni.. I pun tgggu parcel gak hari ni.

    ReplyDelete
  6. da rasa mcm nak curi2 bom-bom lak atas tilam gebu tu he3

    ReplyDelete
  7. baby kata haippp mama haipppp..baby punya tu...he3...

    ReplyDelete
  8. santeknya!!!!!comey2....berapa RM 1 set cmtu ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 set yg ni rm230+postage rm15
      ada harga lain juga..
      sekitar rm180-rm230 cam2..
      try g jenguk2 ke fb dia dear..
      http://www.facebook.com/littledje

      Delete
  9. sist, tebal x..mmg fully kekabu eh....??

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni 100% kekabu dear..xde campuran fiber..
      tebal lbh kurang 4-5inci..

      Delete