Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 15, 2012

35 minggu

35 minggu 1 hari sudah..
alhamdullillah..
hampir kepada 36minggu...

mama dan papa dah xsabar nak jumpa baby...
mama pun dah ambil borang cuti bersalin awal...
jadi dari 25hb5 sampai lah habis pantang mama akan bercuti..
yeaaaa...
mood bercuti dah mula...
tapi mood sedikit sedih pun adoo...
bekerja 5bulan tanpa gaji amat stress okey...
sob3...

oh esok hari guru..
selamat hari guru bt semua...
juga bt diri sendiri...
he3...
esok ada sukaneka baling buah kelapa masuk jaring...
nak masuk jugak walau boboyot mcm ni..
kih3....

p/s : rasa-rasa ada tak anak murid nak bagi hadiah esok @_@

13 comments:

  1. selamat hari guru juga utk anda....bg kami yg sek krg murid, mmg xde hadiah dr murid biasanya....

    ReplyDelete
  2. selamat hari guru wani...dan selamat melahirkan baby,semoga baby n ibunya sihat2 n selamat semuanya...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. maseh nasha...insyaAllah...doa2kan yer...nerves dah ni =)

      Delete
  3. selamat hari guru wani.....:D

    ReplyDelete
  4. kejap je rsnye
    kte kawin saing,tp wani dah 35w dah
    hehehehehe

    selamat hari guru wani....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq ekin..
      2 lah rse baru jer kwen..
      dah nak beranak...
      he3...

      Delete
  5. eh...nama awak wani jugek ke?
    sama la kite...hewhewhew
    semoga dipermudahkan untuk awak bersalin nnt
    saya dulu 35w bb dah kuar...2.1kg jek
    btw selamat hari guru:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyerr...he3..
      terima kasih wani...
      awai yer baby kuar..
      ni pun dah bt langkah berjaga2 ni..
      beg smu angkut siap dlm keta dah =)

      Delete
  6. tu la pasal...
    bb x sabau nak keluar
    bygkan dalam pantang pon bertalipon ty pasal keje
    hehehe

    ReplyDelete