Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 5, 2012

kasihnya seorang emak


semalam ada cakap kat mak teringin nak makan kuih badak berendam..

bangun pagi2 tadi tgk mak dah siap buatkan..
sob3..
terharunya..

kasih seorang mak tiada tolak bandingnya..
mak terima kasih utk segalanya..

terima kasih kerana melahirkan adik..
terima kasih kerana menjaga adik bagai menatang minyak yang penuh..
terima kasih mak..terima kasih..

love u mak..


7 comments:

  1. itulah dia namanya mak, sebut aje, terus buat utk anak...

    ReplyDelete
  2. hargailah mak selagi mereka masih ada
    rindunya kt arwah mama...

    ReplyDelete
  3. tu lah mak kan.nk apa sanggup dye buat. =)

    ReplyDelete
  4. kalau dah nama ibu..
    mmg sanggup buat apa saje utk anaknyer...

    tapi tgk mmg sedap kuih tu...nyumnyum..

    ReplyDelete
  5. Allah...

    nmpk sgt sedap + susah nak cr kuih ni....

    ReplyDelete