Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 17, 2012

kisah kelahiran


aku cerita seringkas mungkin yer..
xsempat nak on9 lama2..
baby mama jeles..he3..


09.06.12
turun tanda..kaler coklat2..
perut mengeras jer..
so gi hosptl dalam kul 8pm..
doc seluk2..
xda bukaan pun so dia suh blk dl..
kecewa jugak rasa sebab igt nak beranak dah..he3..
en suami lak dah odw blk igt anak dia dah kuar dh..


10.6.12

bangun pagi..
berdiri2 jer tgk ada air mengalir turun ke kaki..
air campur darah ckit..
so aku kejut en suami..
mandi solat dulu..
makan nasi goreng..
dalam pukul 10 baru gi hospital..
mcm biasa lah..
doc cek2 seluk2..
tapi non ado bukaan pun..
pelik bin ajaib btol..
aku dh berangan igt bukaan dh smp 3cm ker..hu3..
so knelah tahan wad..
sbb aku dh rasa sakit 4x dlm 10min tu..
sorang doc dtg cek aku..
dan tanya aku ada minum air selusuh x..
yup pagi td sebelum gi hsptl aku ada minum 2 teguk..
mula lah bising doc tu..
marah2 sbb ak minum..
dia kata minum air tu bg kta makin sakit tapi xkan ada bukaan..
jd doc ni pun tlg bukakan..
dia seluk n bt bukaan smp 2cm..


nnt smbung..
anak dah merengek..

4 comments:

  1. Alhmdlh da bersalin... syukur Alhmdlh...

    ReplyDelete
  2. lahhhhhhh,hehehe baru excited nk baca.hehehe.

    ReplyDelete
  3. congratz...comelnya bb...sok smbung citer ek hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. congrate..x sbr nk tau cite selanjutnya nie..

      Delete