Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 24, 2012

hari ke 7 : baby sakina botak


rambut sakina tak lah semeriah mana...
tang depan tu memang kosong ckit lah..
ikut papanya lah tu..
lau ikut aku mak aku kata rambut aku ala2 topi keledar lebatnya..
he3...


sakina sebelum dibotakkan...




selamberrr dekk jer papa cukurkan rambut sakina..
mama pulak berdebor2..




cukur masa sakina tidur...
sakina masa awal2 lahir dulu siang dia tidur sungguh2..
menjerit sebelah dia pun booo layan taw..




tunggang terbalik mcm mana pun nyenyak jer dia tido..
senang papa nak cukurkan...



licinnnnnnnnnnn papa kjekan..
sehelai rambut pun papa tak tinggalkan..
dan hasilnyaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




ewwwwwwww..
sakina tak suka botak lah papa.........

9 comments:

  1. baiknya kina.dah botak pun masih tdo.kalo dia dah besar,mesti bangun jer tjerit2 tengok rambut dah botak.hehe..comel!

    ReplyDelete
  2. comey je pic bwh skali ni..baby dh botak..cute...cepat mmbesar ye baby..

    ReplyDelete
  3. heheeh.....comey je kene botakkn...xpe2..nanti lebat la rambut baru tumbuh...:D

    ReplyDelete
  4. heheh...senang jer die..:) anak aty botak kan mase beranak dulu..sampai sekarng tak tumbuh2 rambut lagi..ggrrrr...[huhu]

    ReplyDelete
  5. Comelnya...........

    Assalamualaikum dan salam perkenalan..
    Selamat berpuasa.


    Exchange link please =)
    http://blurplediary.blogspot.com/
    I dah put your link in my blog..
    tq

    ReplyDelete
  6. Heheh dah botak lagi comeyyyy la. Baby I pun bapaknye yg cukur tapi ade patches sbb baby xmo dok diam walopon tido. Huwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. beraninya botakkan anak.. hubby sy tak berani.. dia takut sbb kepala baby lembut sangat.. hihi

    ReplyDelete
  8. botak pun botak la kan sakina..nanti besar sure rambut cantik..

    ReplyDelete