Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, September 3, 2012

kini kembali :)


assalammualaikum w.b.t
lama sungguh tak menulis di sini..
dah ada anak lupa segalanya..kih3..
dok berkepit dengan anak jer 24jam..
minggu depan dah start koje..
aduhai cptnya 3bulan berlalu..
mcm mana lah mama nak berpisah dengan si comel mama ni..hu3..


alhamdulillah..
selama hampir 3bulan ni semuanya dapat berjalan dengan baik..
baby sakina pun sangat2 lah baik budaknya..
merengek time nak tido jer..
senang mama nak jaga..


kejap jer dah 3bulan..
nanti bila mama dah msk kje semua jadual dah berubah..
tak de lah pagi2 mama boleh main2 dengan kina..
seawal pukul 6.15 pagi mama dah hantar kina ke rumah pengasuh..sob3..




dah pandai ajak orang berborak..



pipi saya makin lama makin gebussss..he3..



ya allah kau lindungilah kesihatan dan keselamatan anakku ini..
amin..
amin..
amin..

6 comments:

  1. yeay...da abes pntg...selamat kembali...hehehe...doakn tok linda plak ye...

    ReplyDelete
  2. labuhnya pipi kina ni..geram tengok

    ReplyDelete
  3. alalalaala...comeynye pipi dia.....auuummm..geramm tgk..

    ReplyDelete
  4. comeynya...rasa mcm nak geget je pipi tu!

    ReplyDelete