Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, October 30, 2012

Cuti Raya Haji


alhamdullillah raya haji tahun ni kami sekeluarga dapat pulang beraya di kampung aku..
ipoh perak..
raya aidilfitri haritu balik belah en suami..
so raya haji ni balik belah aku pulak..
barulah adil dan saksama..
bahagia rumah tangga..
he3...

kitaorang bertolak hari rabu lepas..
pukul 8malam..
sampai ipoh pukul 2 pagi 
@_@

alhamdullillah Nur Sakina behave sangat..
masuk keta tido..
mama pun join sekali..
sabor aje ler yer papa...
haha...





berhenti rehat di RnR Dengkil




ni gambar pagi raya..
Nur Sakina menggayakan baju kurung sepupunya sebab emaknya tertinggal baju kurung beliau..
aduhaiii..
pinjam pun pinjam lah anak...
kamu tetap nampak comel ;p


gambar raya mak apaknya tak ada..
sebab ada dalam kamera pak long Nur Sakina..
baju kami sangat lah caca marba...
en suami grey..
aku kuning..
Nur Sakina cream...
meriah gitewww...




sabtunya pula kitaorang rouund-round Mydin...
cuci2 mata...
en suami bubuh Nur Sakina dalam troli Mydin ni..
seronok pulak dia..
strolller boleh pulak tertinggal dalam stor..
adoya...



papa buli Nur Sakina...
time ni Nur Sakina dah mengamuk nak susu...
papa boleh pulak buh Nur Sakina dalam ni..
apa lagi kasi jerit lah sekali...



untuk menenangkan Nur Sakina kitaorang gi lah makan kat Marrybrown..
bagi Nur Sakina isi minyak dulu...
lagipun orang nak belanja makan..
so kita bedal ajer ler...
keh3...

2 comments:

  1. anak 1st ni, memang kita ada je yang tertinggal. tak biasa lagi... nanti mummy da biasa... tak ada la brg tertinggal... :D

    ReplyDelete
  2. chooo cute with baju kurung :)

    ReplyDelete