Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 22, 2012

Fenomena durian crepe

Dapat juga merasa menda alah ni...
Boleh tahan sedap..
Ada intai2 juga cara pembuatannya..
Nampak mcm mudah..
Rajin sangat lah aku nak membuatnya...huk3..
Order, bayar, ngappppp...
Habis cite...
En suami pun kata sedap...
Ngapp dulu sebelum aku ngappp..
Siap suh simpan nak bw balik pahang esok..
Bagi mak beliau rsa..hik3...

P/s : tak sabar nak balik pahang esok...nak makan duyan oriiiiIiiiii punyaaaa....

4 comments:

  1. tuelah
    dimane2 ckp pasal durian crepe nie
    sedap ke?
    x larat dah nak makan durian
    dah demam2 hr tue
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. the best adelah di sweet chat..
    tapi nak lg best baik makan durian jer..kan?????
    nak jugak duriannnn...

    ReplyDelete
  3. hana suka sgt durian crepe ni. plus dh rasa yg plg best dari cik min yg pemes emes kat bentong tu. So, far dah rasa durian crepe daripada 3 org yg meniaga, cik min punya yg plg best. *beriyapromotemacamdapatapaapa* hahaha saje je sbb hana ni hantu durian. and kagum with this crepe! ^_^

    ReplyDelete
  4. try la buat sendri, hihi
    saya, lepas dah buat sendri, rasa2nya dah untung rm40!
    banyak gak tu! =p

    ReplyDelete