Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, November 8, 2012

Nur Sakina tak sabar nak makan

terima kasih pada kawan-kawan yang komen dan nasihatkan aku 
bagi tahu direct jer dekat bs..
alhamdullillah aku dah selamat bagitahu pun..
secara berhemat..
alhamdullillah dia faham..
aku tahu dia pun nak yang terbaik buat Nur Sakina..

aku pun dah nampak yang Nur Sakina macam dah tak nyabor-nyabor nak makan..
kalau mak ayahnya makan, tu diaaaaaaaaaa Nur Sakina punya ngunyap2 mengalahkan kami..
macam betul2 ada makanan dalam mulutnya..
siap pakej ngan air liur meleleh..
tak sampai hati pulak aku tengok..
jagi kami laki bini lepas ni kalau nak makan memang kena sorok2 sikit.
konon-konon tak kasi anak nampak..
kang dia nampak dia terliur pulak...

hari tu gi makan kat secret recepi..
dia punya meleleh lah..
sampaikan geget-geget baju aku..
aku apa lagi..
NIP lah..
cari port tepi2 sikit..
terus bagi anak makan..
laju jer isap..
lapor benor lah tu...




en suami hensem makan chiken grill.
tak sedap sangat lah buat kami..
aku pulak makan satay fried rice kot nama dia..
adoyaaaaaa mcam nasi goreng kedai mamak...
hu3..
tapi banyak gila..
tak habis pun makan...



budak chubby yang dah mula ketam2 mulut...




mengekek bila mama mengagah..
susah nak tangkap gambor beliau..
sebab tak dok diam..




pak mentua selalu usik asal anak putih korang golap..
hua2...




mula terliur lah tu...
kita kasi geget jari bagi mama faham..





akhir sekali mestilah ada gambo mama cun posing2 dengan baby comelnya ;p



p/s : dah tak nyabor-nyabor ni nak suap Nur Sakina..
ingat nak beli bekas blender yang rm9.90 kat mydin tu jer...
motor dia guna yang dah ada sekarang...

8 comments:

  1. Chomel2...mmg nampak dah bole kasi makan ni..hehe..sian dia terliur..

    ReplyDelete
  2. 2 lah..lbh kurng sebulan jer lagi nak 6bulan..

    ReplyDelete
  3. comelnyerrrr..!!!! cantik baju die..cute...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...maseh anty aty..rase2 qaleef nak ngorat x?haha

      Delete
  4. comel sangat! pinjam riben boleh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. anty wawa pinjam nak pakai ker?mesti lagi comel..he3

      Delete
  5. comelnya dia..geram tgk pp dia,kejap je da 5bln ek..;)

    ReplyDelete
  6. alolo tomey dh boleh duk tegak...
    geramnye..
    mmg kot semua budak 5bulan dh start craving bile tgk kte makan..
    tu yg jd kes Hasif sbb bapak tk thn tgk ank craving..
    skrg dia mmg BF sampai tengah2 malam 30min skali bgn..letih mak nak oooii..

    ReplyDelete