Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 12, 2012

12.12.12 Nur Sakina 6 bulan

alhamdullillah..
6 bulan sudah anak mama..
makin comel..
makin bijak..
heee...
makin kuat merengetnya..
tapi mama suka..






Nur Sakina tak boleh kedepan lagi..
yang boleh riverse dengan pusing 360'







dah tegak2 tangan tu nak merangkak..
tak sabar mama nak main kejar2 Nur Sakina..





tidur makin payah..
mama kena dodoikan lama-lama baru lena..
nak bergayut ajer..
makin membongkok mama..
sob3..









pandai dah main sendiri..
sambil main sambil mulut pot pet pot pet..
kalau mama batuk tergelak-gelak Nur Sakina...
ingat mama acah dia lah tewwww...
he3...







membesar dengan jayanya yer anak mama..
mama dan papa sangat menyayangi dirimu...








p/s : papa dah nak masuk operasi esok..2 bulan lah kita tak dapat berjumpa dan berhubung dengan papa..sob3..sedih ;(

8 comments:

  1. shomel nyer anak dare ni..
    perkembangan anak kite hampir same..pandai reverse & buat pusingan 360 darjah.. tangan pun dah tegak& angkat badan.. mulut pun dah pandai pok pek pok pek,,hehehe..comel kan??
    maklumlah sebaye..selang sehari jer kan kalo tak silap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 lahhh...comel jer kan tgk gelagat baya2 ni...cepat jer rasa dah 6 bulan...

      Delete
  2. comel...
    dh dpt diploma in breastfeeding la kan..

    ReplyDelete
  3. hehehe...mama ngan sakina kne sabar la..da keje papa cmtuh.. :) seb baek 2bln je..
    btw..incikSuami unit mane erk?

    ReplyDelete
  4. sakina dah besar yer
    zara lg 2 minggu nak 6 bulan....
    bru meniarap 360' je

    ReplyDelete