Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 2, 2013

Teman tidur Nur Sakina

masa pergi jalan2 kat melaka hari tu tersinggah lah pulak kedai jual bear-bear..
maka HARUS lah mama rembat satu untuk Nur Sakina..
pilih punya pilih mama berkenan yang ni..
boleh lah buat teman sepermainan dan teman setiduran*apa punya perkataan daa* Nur Sakina...








Nur Sakina bersama minie cokolat celup..celup..celuppp!!



Nur Sakina suka juga dok main dengan minie cokolat celup..celup..celuppp ni...
bila dia dok menyusur ke depan, dia angkut sekali minie ni...
tapi lama-lama aku tengok dia buat dekkk jer dengan minie ni..
rupa2nya cinta Nur Sakina sudah beralih arah...









ko hader ???



aduhai....macam2 lah perangai anak mama ni...
botol ini dijadikan bantal peluk...
kamu comel sangat...
ngeheheheeee...





6 comments:

  1. hehehe....pandai da peluk2 nie...mu'az x reti lg..

    ReplyDelete
  2. hahaha.ada pulak peluk botol..comel!

    ReplyDelete
  3. ala....chumel...
    klu batal busuk tertinggal
    leh bg botol je lena r tido sakina tu nnti

    hihihihihi

    ReplyDelete
  4. comelnya. teringin nak bg sumthing untuk anak pegang masa tidur. tp boy. mana boleh. nanti auww...

    botol tu ada bau yang dia suka kot...

    ReplyDelete
  5. hahahaha...comel je...bg anak patung xnk peluk..peluk botol lak dia..hehe..

    ReplyDelete
  6. hihihihi. comel lah Nur Sakina... :D

    ReplyDelete