Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 19, 2013

Luruh hati seorang ibu

Drama sangat kan tajuk ko...
Tadi drive kereta ke tempat kerja sambil menangis-nangis...huhu..
Semalam baru start hantar Nur Sakina ke bs..
Bs jaga hari tu sampai Nur Sakina 4bulan lebih jer..
Lepas tu cuti sekolah hujung tahun sebulan lebih+mak aku dtg dok sni 2bulan sbb en suami operasi...
Sekarang Nur Sakina dah 8bulan baru nak hantar balik ke bs...
Semalam bs bgtaw Nur Sakina menangis dekat sejam..puas dia pujuk..
Jemput dia semalam pun masam jer muka..papa dia sendiri pun dia tak nak..nak berkepit jer dgn aku...mungkin takut kena tinggal..
Pagi tadi hantar Nur Sakina duk peluk aku..puas bs tarik..pastu tangan duk mendepa suruh aku amik..
Aduhhh nak tertikam-tikam hati mama tgk kamu mcm tu...
Masa aku dah masuk kereta dok dengar lagi raungan Nur Sakina..huhuhuhu..
Sedih sangat..
Kalaulah boleh tak nak kerja....aishhhhh.....
Harap2Nur Sakina faham..
Ya Allah kuatkanlah semangatku..
Ya Allah Kau lindungilah kesihatan dan keselamatan anakku...

P/s : en suami kata mcm nak terajang jer amah yg lambung budak tu...

5 comments:

  1. betul..memang geram tengok video tuh..
    takpe sabar dear..anis pun sedih sangat tinggal anak..lagi lah dekat pukul7 baru balik..huhu

    ReplyDelete
  2. baby tu betul2 baya baby saya..tak dapat bayangkan orang lambung anak kita gitu kan?

    ReplyDelete
  3. mama gi kerja sakina..sakina be a good girl ok..xmau nanges2...:)

    aeen x sanggup nk tengok video tu..sebab sedih sangat...kesian..teruk betul indon tu..huh

    ReplyDelete
  4. Hal yg same jd kat adik sy skrg...selame ni mak mertua yg jage..ni mak mertua die nk gi umrah terpakse cr bs lain jg..dan nk 10 bln br nk hntar...bdk tu dah paham..mmng mcm ni la jugak terjadi...majuk2 die...

    ReplyDelete
  5. :'( kalau hantar anak ke BS pun sedih.. apatah lagi saya yang memang hujung minggu sahaja bersama dengan dia..

    ReplyDelete