Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 29, 2013

Alhamdullillah..

Jumaat lepas 26.4.2013 Nur Sakina dah keluar hospital..
Fuhhh lama mama dan Nur Sakina berkampung dekat hospital..
Samapi mama dengan papa pun demam sekali..huhuhu...
Nasib baik ada opah teman kitaorang..
Terima kasih mak..maaf menyusahkan..huhuhu...

Lepas keluar hospital Nur Sakina makin aktif meniti..
Aktif bercakap..
Aktif menjerit..
Sebelum ni kalau aku cakap no no no sambil tunjuk jari Nur Sakina tgk jer..
Tapi sekarang aku baru cakap no no no, jari Nur Sakina dulu ke kiri ke kanan..
Bijak!!heehee..

Kesihatan alhamdulillillah bertambah baik..
Cuma kurang nak minum susu dan kurang nak makan..
Mak aku kata sebab mulut pahit makan ubat..
Berat badan menurun..
Makin tinggi..
Tak pe nak slow2 kita tambahkan berat badan macam mama ni hah...

Mama mc 10 hari taw..
Tak pe demi Nur Sakina kalu kena cuti tanpa gaji pun mama sanggup..
Tapi ada manusia takde sivik ni dok perli mama kata ingat tak nak kerja dah..
Ingat ini sekolah mama lah..
Beranak lah lagi..
Macam2 lah mulut puaka beliau berkata2..
Takpe takpe..mama sabar..
Dia tak rasa dia boleh mengata..

9 comments:

  1. Ya Allah ada jugak yer mulut puaka gitu...

    hurmmm x kena kat anak dia kan...

    Alhmdlh Sakina da beransur sembuh..

    ReplyDelete
  2. mulut org bukan kite boleh tutup..
    biarlah mereke berkate2..

    yg penting nur sakina dah beransur sihat..
    alhamdulillah..
    itu lah dugaan membesarkan anak..
    (^-^)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. sakina nampak makin sihat... ignore je mulut orang.. lin pun da kena aritu... last2 anak dia plak masuk hospital... tahu pun perasaan cmner... nnt terkena gak kat orang yang mengata tu...

    ReplyDelete
  4. mlut org cmtu la..t kne kt dia..bru dia tpk...xpela...yg pnting..sakina da chat...so,mama ngan papa akan tersnyum kembali... :)

    ReplyDelete
  5. hishh!xsuka betul dgn mulut2 puaka ni..suka menganiaya sesama bangsa..jgn layan je dear..
    anyway semoga sakina bertambah sihat n aktif tau =)

    ReplyDelete
  6. e'eh. cili kan aje mulutnye!

    sakina... dah sihat ke syg? nnt makan banyak2 tau. supaya sihat dan semakin bijak! :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah dah sihat ye sakina..makan banyak2 tau sampai jadi gemuk macam auntie nih..hahahah

    pedulikan mulut yang mengata..orang camtu memang takleh layan..esok dah kena pada diri sendiri baru tau langit tinggi rendah..

    ReplyDelete
  8. syukur alhamdulillah..dah sihat, pedulik kan ape org kate ye mama sakinah..ni lah srg permata yg Allah pinjamkan. jaga dengan sebaik nya..

    Nnt jgn lupe yep story mcm mner sakinah blh jd camni..nk jugak amek langkah berjaga-jaga..take care mama sakinah & sakinah jugak...

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah sakina dah sihat

    biarlah dorg nak kate mcm2
    kuatkan semangat k....

    ReplyDelete