Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 17, 2013

Hari Guru


semalam 16 mei 2013 ada sambutan hari guru kat sekolah aku..seronok main sukaneka..enjoykan diri puas2 kot2 lah dpt tukar sek lain bln jun ni..kehkeh..      

                      

aktiviti semalam ada sukaneka,persembahan dan cabutan bertuah..
makan semua free sbb guru besar dan sorang lagi cikgu sponser..moga murah rezeki dema...




lama dah tak main netball..


first time dapat bunga dari student..


debab mama tolong bukakan hadiah..


terima kasih anak murid yg sudi memberi hadiah..yg tak bg pun xpa..cikgu totappp sayang korang semua..cikgu akan cuba perbaiki diri agar dapat kurangkan garang cikgu nih..kehkeh..

buat cikguku dahulu terima kasih tak terhingga..  
tanpa cikgu mungkin saya xjadi cikgu sekarang ni...heeee..
2 orang cikgu yang aku ingat sampai sekarang masa di sk rompin pahang, cikgu nasar masa aku darjah 1 sebab tiap2 hari aku nangis dia tetap cool jer..tenkiu cikgu sebab sabar dgn aku...sobs sobs...

cikgu yg kedua cikgu norman..cikgu aku dari darjah 4-6..tiap2 hari aku dok puji cikgu ni kat mak aku..sampai mak aku kata cikgu aku jerlah yg btl..cikgu norman ni bagus..sangat berdedikasi..sangat rajin..idola akulah masa kecik2 dl..hee..

pastu masuk smk rompin dan seterusnya ke mrsm pontian then ke matrik penang last skli ke ipg sultan abdul halim..bila aku dah besar xda dah cikgu jd idola..sbb aku rasa cikgu dan pensyarah semua garang...haha...

tapi jasa semua guru aku hargai sangat2...terima kasih atas ilmu yg dicurahkan..halalkan ilmu yg cikgu kongsikan pada aku..ehhh tetiba aku rasa sebak pulak..huhuhu..



TERIMA KASIH CIKGU!!!!

2 comments: