Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, May 3, 2013

Kami sudah!!

Kami sudah..anda pula bagaimana?????
Jalankan tanggungjawab anda kepada negara..
Anda penentu masa depan anak2 kita....
Ewaahhh...hehe...
Alhamdullillah aku dah pun selamat memangkah pada 30.4.2013
Sebagai isteri seorang anggota keselamatan aku kena gi mengundi awal...
First time mengundi nih!!eksited mak...
Dah merasa dah jari berdakwat kekal..
Bohong sangat sapa yang kata cepat hilang..
Aku mandi manda..
Masak...
Basuh kain..
Basuh pinggang periuk belanga..
Basuh berak Nur Sakina..
Totap tak hilang lagi..
Makin pudar adalah..hehe..
Maka pada yang mengundi 5mei ni..
Selamat mengundi..
Jangan gaduh2..
Peace yoooo :-)

P/s : i love pm...

4 comments:

  1. so pd siapa yang xpergi mengundi boleh tahu lah sebab xde kesan dakwat dekat jari.hehehe

    ReplyDelete
  2. LOVE PM TOO...anis dah mengundi dah..tapi undi pos..tak merasa calit jari tuh..huhu

    ReplyDelete
  3. Tak sabar nak balik kg mengundi 5 mei nanti..first time.. he..hee

    ReplyDelete