Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 5, 2013

Tak sangka HFMD rupenyerr


Serius tak sangka Nur Sakina blh kne penyakit ni.. Tapi nak bt mcm mana..kena redhalah..baru jer baca kat blog mama raees dgn mama adelia.. Tup2 anak den pulak kono..aiyoooooo..

Nur Sakina duk spital asyik menangis jer.. Sampai aku turut nangis.. Huhu..doc xbg blk takut blh effect ke jantung.. Mulut dah ada ulser..kaki tangan dah byk tumbuh biji2 air.. makan dan minum pun xberapa mahu..Bersabar yer nak..mama tahu ianya sakit.. Dan mama mintak maaf sbb mama xbtl2 protect Nur Sakina..what a bad mom ;(


Demam 38' malam sebelum ke hospital



Menangis sampai bengkak2 mata..sebabnya fobia dgn doc@nurse..kan sblm ni dh pernah admit


Nampak menyakitkan..huhuhuhu..


Dah mula tumbuh dgn byknya..



Papanya ada latihan kat pahang selama seminggu.. Dgr anak admit terus berdezuppp blk ipoh..senyum nmpk papanya.. Mungkin rindu...



Bergambar dengan doc kesayangan Nur Sakina.. Encem kan..hikhik..doc ni best..best sbb bg pejelasan yg kita blh faham..

So hari ni kami masih di hospital.. Tak tahu bila boleh keluar.. Mohon kawan2 doakan kesihatan Nur Sakina yer..


9 comments:

  1. Sekarang ni musim HFMD ni kan...aduuhh..kesiannye Nur Sakina..mesti dia xselesa...semoga Sakina cpt baik yeh...ceria kembali...

    ReplyDelete
  2. cepat2 sembuh Nur Sakina....risau dengan persekitaran sekarang...anak2 kecil mudah jatuh sakit dan diaorg bukan tau nak bagitau kita sakit yang dia rasa...huhu

    ReplyDelete
  3. kat pantai ipoh eh?get well soon anak :)

    ReplyDelete
  4. moga nur sakina cepat sembuh ya sayang! anak-anak comel mesti cepat sembuh tau! smile!

    ReplyDelete
  5. kesiannya...moga cepat sembuh sakina

    ReplyDelete
  6. kesian nye.. mmg sedih tengok anak sakit kan..afiq dah kene ritu tp baru naik ulser kat tekak, ciknaa dah bawak pg klinik.jangkit kt nursery..

    ReplyDelete
  7. Semoga nur sakina cepat sembuh.. risaunya.. huhu..


    Boleh gitau tak (nanti-nanti pun takpe, sebab sekarang mesti sibuk jaga sakina).. macam mana boleh kena hfmd tu? mengjangkit dari nursery ke apa? or tetiba je kena? huhu..

    ReplyDelete