Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 2, 2013

Genap usia 25 tahun



Alhamdullillah..
hari ni 02.07.2013 genap usia aku yang ke 25..
alhamdullilah bersyukur diberikan peluang untuk terus bernafas..
bersyukur dikurniakan suami yang senantiasa menyokong dan memahami diri ni..
bersyukur dikurniakan keluarga yang banyak membantu serta senantiasa menasihati diri ini..
bersyukur dikurniakan anak comel yang senantiasa menceriakan hati ini..


dah umur 25tahun ni xda pun sambutan yang besar2 gaban..haha...
tahun lepasa sibuk dalam pantang..
so tak sambut jugak..
semalam en suami hadiahkan tudung pearl haya..
mahai..aku tak berkenan..
tapi dah en suami berkeras nak beli..so terima..
sedap rupanya pakai tudung tu..patut ler mahai..
huhu..


2,3 hari ni aku alami sedikit tekanan perasaan..
menangis ajok...
huhuhu..
ada 2,3 benda yang berputar2 dalam kepala otak ni..
poning-poning...
tak pelah..
bersusah-susah sekarang..bersenang-senang kemudian...
harap dalam minggu ni atau minggu depan adalah 2,3 berita baik yang menyinggah..
insyaAllah..

8 comments:

  1. happy birthday...yayy..umur kite same...semoga pjg umur n dimurahkan rezeki...:)

    ReplyDelete
  2. hiks.. muda setahun je dari ciknaa upenye..

    ReplyDelete
  3. happy birthday *_^
    panjang umur & murah rezki selalu..
    giveaway hello kitty.. hehe..jemput join..http://belogzeera.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-zeera-lily.html

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Lahir!! Kita tua 2 tahun. Errrkkk!? Huuu.

    ReplyDelete
  5. muda lg dr mia ..mia dh 31...huhu..hepi besday ye..jaga kandungan elok2

    ReplyDelete