Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, July 5, 2013

Pengesahan Dalam Perkhidmatan





Alhamdullillah..Akhirnyaaaaaaaa...fuhhh tarik nafas panjang aku bab surat pengesahan ni...Dari bulan dua tunggu surat ni..tunggu bak bulan yg tak mau jatuh ke riba..berpuluh kali aku call suruhanjaya perkhidmatan pelajaran..berpuluh kali ok..stress sangat2 rasa..sampaikan kestressan aku tu dijangkitkan pada en suami dan emak aku..hahaha..kalau Sakina tau stress jugak mau meroyan aku..


Akhirnya aku sendiri pergi ke putrajaya selepas janji2 manis yang ditaburkan oleh mereka hanya palsu..last2 gi amik sendiri lagi senang..mintak pos xsampai2..mintak faks xdapat2..sampai aku emo dengan kerani sekolah ni..haha..sampai aku rasa dia sorok semua surat aku..hahaha..




Sampai abang aku pun dok perli aku..hehe..



Alhamdullillah akhirnya dapat juga surat yang ditunggu-tunggu tu..semoga dapat berkerja dengan lebih ikhlas..bersemangat..diberkati Allah dan semoga proses  yang seterusnya akan dipermudahkan..insyaAllah..alhamdullillah..



happy mood right now :)

2 comments: