Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 1, 2013

Stress!!

stress sangat rasa 2,3 minggu ni..
tengok en suami pun rasa nak cakor2 ajer...hukhuk..
mood kelaut...
pening kepala fikirkan surat pengesahan jawatan..
stress!!
sorang2 kawan bagi tahu deorang dah dapat..
walhal aku hantar dulu ke putrajaya...
bukan nak mempertikaikannya..
tapi sah2 aku hantar dulu..
huhuhu..
kecewa sangat hati ni rasa..
bila tanya deorang ada masalah, jawabnya tak ada masalah...
semua ok..
aku sangat perlukan surat tu..
bayangkan aku dah hantar surat tu dari bulan 2..
sekarang dah bulan 7..
aduhh sakit hati bila fikir...
T_T


pagi-pagi tadi ada dah manusia rosakkan mood aku..
 kol kerani sekolah..
tanya baik2 ada tak surat aku..
boleh ko jawab kasar2 pastu letak tipon..
heyy makcik!!
mentang2 ko baru pas dapat APC ko kerek yer..
tak per saboo wani..saboooo...
mungkin ada hikmah semua ni...
sabo aje lerrrrr..
T_T


wajah kesayangan yang sentiasa menenangkan hati mama





5 comments:

  1. sabar sabar~
    lau stress meh tenung gambar anak lm2 nanti ckit2 stress tue reda..
    hihi

    ReplyDelete
  2. mia pernah kena kes begini dgn kerani..tp mujuq gb sokong & tolong..faz maju ke spp...wp kerani benci mia..tp diam x diam ..mia dh bantu 3 cikgu lain yg lama x dpt kesahan jwtn..setelah setahun lbh,br hbgn mia & kerani ok balik..semua krn tazkirah GB ke kerani..syukur

    byk kan sbr..sentiasa follow up k...mia smpai call pegawai nak amik surat di putrajaya if siap..then naik jpn lg ..mcm2x la

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni gb pun xmembantu..ntahlah deorg xpaham kesulitan yg kita alami...maseh mia atas kata2 semangat ;)

      Delete
  3. http://mia-zara-ina.blogspot.com/

    ReplyDelete