Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 23, 2013

Alhamdullillah :home sweet home:



Alhamdullillah pinjaman perumahan sudah diluluskan..surat ni dapat sebelum raya lagi..tapi xsempat2 nak kongsi dengan kawan2...

Alhamdullillah syukur sangat akhirnya hampir berjaya mendapat rumah sendiri..mcm2 dugaan yg dtg tapi akhirnyalah ada rezeki..mak selalu nasihat aku rumah ni pun mcm jodoh dgn rezeki jugak..kalau mmg ditakdirkan rumah tu milik kita, dugaan mcm mana pun rumah tu tetap jadi hak kita..klu mmg ditakdirkan rumah tu bukan milik kita, bt lah mcm mana pun tak kan dapat..hoho..

Alhamdullillah rumah masih dlm progress..mayb dah 80% kot..en suami sebenarnya dah ada rumah tapi nunnnnnnn jauh kat pahang..rumah tu en suami sewakan...rumah yg beli ni pula untuk kitaorg duduk..insyaAllah kalau ada rezeki dlm thn ni blh dpt kunci...sekarang mmg kena bajet..fuhhhhh risau kadang fikir mampukah kami..rumah nak msuk 2bijik, keta 2 bijik, anak nak msk 2..gulp!!tapi anak tu kan rezeki..insyaAllah akan ada rezeki untuk kami sekeluarga amin..semoga Allah permudahkan segala urusan kami..amin..


Duit pasti mengalir seperti air terjun lepas ni
$$$$$$$$ T_T $$$$$$$$$$T_T

3 comments:

  1. InsyaAllah dipermudahkan. Allah Mengetahui.

    ReplyDelete
  2. salam..betul kata mak wani tu,klu ada rezeki kita dgn rumah tu insyaAllah pasti akan jadi milik kita jgk walau payah mcmana pun..pape pun,tahniah tau dah berjaya beli rumah sendiri...^.^

    ReplyDelete
  3. Salam..first time dengar yang pasal jodoh dengan rumah tu. :) hehe anak2 pasti akan ada rezqi msg2. InshaAllah Allah murahkan rezqi kita bila bertambah zuriat tu.

    ReplyDelete