Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 17, 2013

Meja study

Minggu lepas balik pahang rumah mentua..jalan2 kat cowboy temerloh ternampak meja dan kerusi comel ni..berkenan.. Pujuk en suami beli..yeaaa en suami setuju..


Mula2 pasang kat umah tok, dia panjat2...huhu..seriau pulak tgk...so kalau nak pasang meja ni kena pastikan kita dok dgn dia...jgn cuai dok tinggal takut budak ni dok panjat2 lompat..




"Kakak tengah study untuk exam akhir tahunlah mama..blh tak jgn kacau..dah2 lah tu tangkap gambar saya!!!"

13 comments:

  1. comelnya duduk kat tempat membaca dia. dapat kerusi dan meja stdy baru ye..

    ReplyDelete
  2. nak belikan zara jugak nnti
    sblum nie ekin ade meja nie, tp adik ekin pinjam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli jgn xble..zara nak meja study jugak..hehe

      Delete
  3. Cmne kakak study smbil tgk cartoon ni..hehe..kite pn br beli kusi comel tu jgk...awliya suka sgt dok atas kusi tu sbb ada bunyi nyit nyit bila bgn duduk...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kina setiap kali duduk mesti terkejut..dia ingat bunyi kentut kot...haha

      Delete
  4. study ke tgk tv tu sayang..hehehe.....muka kakak yg last tu..marah sgt dah tu mama dia amek gambar..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kina mmg xsuka amik gambar..terpaksa lah mama capture byk kali..

      Delete
  5. eh, nape tak bertembung yer kat cowboy.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lorrr rugi xjumpa..lau tak boleh banje eskrem pop...haha

      Delete
  6. Comeynye meja tu. Nadt xberani da pi cowboy temerloh sejak orang citer ada budak mati kena patuk ular dlm tu. Tau je la cowboy tu serabut byak sgt barang.

    ReplyDelete
  7. wah..nanti dah becar jadi doktor ye..
    hehehe

    ReplyDelete