Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 28, 2013

Si Losyen Kenit!!


Sapa suka pakai losyen???cerrrr angkat tgn tinggi2!!haha..aku pun suka pakai losyen...feeling2 baby giteww.. Tapi tangan totap mengerutu..haha..




Barisssssss sedia!!!!senammmmmm    diri!!!


Nak kongsi dengan korang yg aku kalau pergi guardian mesti nak rembat losyen comel lote ni..bau dia mak aihhhhh sweet sgt..rasa mcm pakai perfume jer..tp xda lah bau dia over sgt..

Aku kalau lepas mkn atau lepas masuk toilet mesti kasi sapu ini losyen...konon2 nak wangi senantiasa... Hehe...


Comelkan saya???

Disebabkan losyen ni kecik ketot jer maka mudah nak angkut dalam handbeg..korang nak buh dalam poket pun boleh..haha..aku try jugak cari yg botol besar nak letak kat rumah..tapi xjumpa pulah yg jenis ni... Ke aku yg rabun xnampak..huhu..

Lagipun harga murah2 sahaja..tak silap aku dalam 89sen kot..aku selalu beli terus rembat 5botol..buat stok!!so kesimpulannya korang gi lah beli sbb losyen ni sgt comel, ketot, kenit dan wangi!!!
sekian ;p

3 comments:

  1. i hantu losyen! hihihi...yg kecik2 mcm ni memang penuh la dlm handbag i

    ReplyDelete
  2. sukaaaaa losyen.. hana pun ada losyen kecik2 gini. guardin selalu jual losyen kecik2 kat kaunter, terus rembat dlm 20 botol gitu..

    ReplyDelete
  3. tak suka losyen, tapi bila tgk losyen comel kenit ni, terus teruja, nak g beli..89 sen! lagi la mak teruja! zassss! ;-))

    ReplyDelete