Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, October 21, 2013

Tepat 5 bulan

Alhamdullillah..hari ni 21.10.2013 adik Nur Sakina kini berusia 5 bulan dalam kandungan..kejap jer rasa kan..pejam celik pejam celik kang dah sakit nak bersalin..hehe..

Ramai kata perut aku kecik kali ni..tapi aku raya lagi besar dri kandungan yg dulu..masa raya umah kawan2 en suami semua terkejut bila kata aku mengandung..xnmpk perut katanya..

Alhamdullillah perut dah start rasa bergolak..teringat Nur Sakina dalam perut dulu...ohhh semua tu kenangan...rindu!!







Hari ni sebenarnya ada checkup kat kk..tapi nak ponteng..xmau pi..haha..xsanggup dah nak tunggu 4jam..rasa takut jugak sbb xpernah miss checkup kat kk..harap2 baby ok..pasni bt checkup kat klinik swasta jer..xlah stress sgt menunggu...

Cuti raya haji hari tu dah pergi KPJ ipoh..tujuan pergi sbb nak check masalah sembelit Nur Sakina..alhamdulllillah sembelit dah kurang setakat ni..nnt aku cite pakai ubat apa..sambil cek Nur Sakina aku pun cek perut sekali..alhamdullillah baby sihat..aktif sgt..xdok diam..mngekek kami laki bini tgk..haha..xsabar nak tunggu kamu keluar anak oii..



P/s: en suami hari ni masuk hutan 2 minggu...sobsobsob..mak aku nak teman tapi aku kata xpa..nak berdikari kunun..tinggal lah kami 3 beranak T_T

9 comments:

  1. cepatnya..rasa mcm baru lagi awk pregnant...:)

    ReplyDelete
  2. nanti share ye pasal ubat sembelit...anak kita memang asyik sembelit je..macam2 dah bagi..

    ReplyDelete
  3. cepat je masa berlalu kan... da besar adik sakina...

    ReplyDelete
  4. hi :)
    comel perot 5months.
    kita dulu 5mons dah beso gajah.
    aduyai comel tgk perot utk org yg comel mcm awak ni :)
    eh..neway im mommycha :)
    salam kenal gittew :)

    ReplyDelete
  5. hye..ana pn 5months nie..sonok tgk baby gerak2 ms scan kann..tak sabo gak tunggu baby jengah ke dunia.Peyot ana pn tecik jer..kdg2 org xtau pn kte peknen..cuma nmpk buncit jerlaa skit heheee.ble due?ana 8/3/2013...insyaALLAH.:)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah,.. Tahniah. Sakina pun dah besar :-)

    ReplyDelete
  7. sama mcm kina ngandungkn shahadah..6 bulan g expo baby org tny awk ni ngandung ke x?hihi

    ReplyDelete
  8. kejapnye da 5 bulan......weeeee.......

    ReplyDelete