Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, January 15, 2014

Rezeki Awal Tahun

Alhamdullillah.....
Akhirnyaaaaaaaaaaa...
Bersyukur padaMu Ya Allah...
Alhamdullillah..
Alhamdullillah..
Alhamdullillah..
Akhirnyaaaaaaaaaaa...




Alhamdullillah...
Dapat juga bertukar ke Seremban...
Semoga aku lebih positif..
Semoga aku lebih bersemangat..
Semoga aku lebih bermotivasi..
Dalam mendidik anak2 bangsa...
InsyaAllah...
Alhamdullillah..
Bersyukur padaMu Ya Allah..






P/s: aku dapat pindah ni pun ada jugak manusia up status kat fb dia xpuas hati..kadang2 kita kena muhasabah diri kita dulu..tgk balik kat mana2 ada silap kita..hati kena jaga..jangan asyik nak berhasad dengki sahaja...insyaAllah Allah permudahkan jalan..wallahualam..

6 comments:

  1. yeay!
    rezeki adik dlm pewotlah tue
    syukur & tahniah!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah..dpt pun tukar...rezeki adik baby tu......congrats dear..:)

    ReplyDelete
  3. ayoyo... ada gak yg dengki ker?? ignore je...

    and

    tahniah... =)

    ReplyDelete
  4. tahniah yer dear.
    alhamdulillah dapat tukar.
    :)

    ReplyDelete
  5. Alhmdulillah...klu Allah dh tentukan rezeki utk kita..pasti kita akan dpt..antara lambat dan cepat jer kan..

    ReplyDelete