Cinta Hati Mama Papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 26, 2014

Tempat mengemukkan badan!!



Tempat kami laki bini ngapp!!
Eh aku kuat mkn skrg..gemuk balik lah..Rasa sbb Safira kuat menyusu..maka aku cepat sgt lapar..ok nampak sgt bukan salah aku kan!!kan!!haha..

Kalau korang perasan rumah aku banyak benda warna hitam..kenapa??? Sbb pemiliknya hitam..hitam manis okeyyyy..haha..










First time aku gubah bunga...cantik sgt kan...lalalalalala...






Perasan tak!!kat pic atas dalam frame ni bunga..sekarang sudah kasi tukarlah...hampir 3tahun dah aku dok pakai bunga tu..mula2 hias bilik pengantin..lps tu hias kt ruang tamu..lps tu hias kat blk tetamu..lama2 aku dah muak nengoknya..maka cari kain..tuntang tuntang tuntang siap lah frame diatas..aku sukeeeee... Tp en suami xsukeeee...katanya sukeee yg lama lg...lagi berseri..3D katanyaaaa.. Ahhh bangggg moden lah sikit... Tu zaman kita br kawen.. Skrg kita dah anak 2!!hahaha..


Ok..bai!!





Friday, May 23, 2014

Bilik princess Sakina dan Safira




Taraaa..taraaaa...taraaaaa...hahaha bajet sunggguhlah mak sorang ni!!

Alhamdullillah dah siap bilik anak dara den...
Tapi tak 100% lagi sbb almari baju anak xbeli lagi..masih disusun dlm bakul...
Ada 2,3 perkara masih tertangguh..
Nantilah bajet dah lari benor..
Mak pak dah xleh pi mana..
Dok diam2 jer lah kat umah..
Hahaha..



















Setakat hari ni Sakina tak berjaya lagi tidur di sini..kejap kejap jer dia masuk..golek golek pastu lari masuk bilik mak paknya...xpe nak..slow2 yer..mama faham sgt keadaan ni..sbbnya dl mama darjah 2 pun masih tidur dengan atuk n opah..hahahaha....larikkkkk!!!!!malu i!!!!





Sunday, May 18, 2014

Bilik anak dara



Teaser!!
Teaserlah sgt makcik oiii..haha..
60% done!!

Mulanya rancang nak buat playroom..
Lama2 fikir buat bedroom jerlah..

Mulanya nak buat kat bilik bawah..
Lama2 fikir buat kat bilik atas jerlah..

Mulanya fikir nak buat tema hello kitty ..
Lama2 fikir kita campur adukkan jerlah..

Hahaha..